Planowane / awaryjne wyłączenia


Dzień Godziny Przyczyna Lokalizacja / Uwagi
od 12.07.2024 Awaria Bielany Wrocławskie

  • ul. Storczykowa
  • ul. Lawendowa
  • ul. Fiołkowa

W piątek (12.07.2024) wieczorem, wyładowanie elektryczne o dużym natężeniu, uszkodziło wiele prywatnych urządzeń w Państwa lokalach, a także sieć operatora. Wymieniliśmy już niesprawne urządzenia w punktach dystrybucyjnych.

W przypadku poszczególnych lokali, konieczna będzie indywidualna wizyta i ocena prac naprawczych do wykonania. Dlatego prosimy Państwa o zgłaszanie problemów z dostępem do usług.

Operator systematycznie usuwa wszystkie zgłoszone awarie powstałe w związku z niekorzystnymi warunkami pogodowymi, a dla poszczególnych lokali będzie organizował wizytę technika. Prosimy o Państwa cierpliwość oraz dziękujemy za zrozumienie. Jednocześnie przepraszamy za powstałe niedogodności.

od 26.05.2024 od ~ 15:00 Awaria (pożar) Wrocław

  • ul. Słonimskiego 2-8

Sieć operatora została uszkodzona podczas pożaru w garażu. Obecnie operator nie ma pozwolenia na prowadzenie prac naprawczych. Oczekujemy na informację od zarządcy nieruchomości.

Twojego adresu nie ma na liście?

Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:

  1. Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
    Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny.
  2. Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone – zobacz 
  3. Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder

Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:

  • Zadzwoń – 71 712 77  77 – pon – pt: 08:00 – 18:00
  • Napisz sms – nr tel +48 605 997 277 -Pn. – Pt.: 18:00 – 20:00
    So. – Niedz.: 10:00 – 20:00W treści wiadomości prosimy wpisać: Imię, adres zamieszkania, rodzaj problemu. Po analizie oddzwonimy do Państwa.
  • Formularz kontaktowy

Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.

Zgłoś awarię

    Imię i nazwisko

    Ulica, nr budynku, nr mieszkania

    Adres email

    Telefon

    Twój załącznik 1

    Twój załącznik 2

    Treść wiadomości