Planowane / awaryjne wyłączenia
Dzień | Godziny | Przyczyna | Lokalizacja / Uwagi |
---|---|---|---|
do 8.10.2024 | – | Awaria | Wrocław
Szanowni Państwo, od chwili wystąpienia awarii podjęliśmy dwie próby jej naprawy. Wizyty potwierdziły poważne uszkodzenie światłowodu. Ze względu na uzależnienie naszych prac od dostępu do pomieszczeń budynku (pracy administratora nieruchomości) oraz inne czynniki, kolejne prace będziemy mogli podjąć 7-8.09.2024 r. Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za Państwa zrozumienie. |
11.10.2024 | 00:00-06:00 | Prace planowe | Wysoka, wszystkie adresy. 11.10.2024 r. w godzinach 00:00-06:00 wykonamy prace planowe na węźle. W tym czasie usługi na terenie miejscowości Wysoka, będą niedostępne. Przepraszamy Państwa za wszelkie niedogodności. |
Twojego adresu nie ma na liście?
Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:
- Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny. - Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone – zobacz
- Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder
Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:
- Zadzwoń – 71 712 77 77 – pon – pt: 08:00 – 18:00
- Napisz sms – nr tel +48 605 997 277 -Pn. – Pt.: 18:00 – 20:00
So. – Niedz.: 10:00 – 20:00W treści wiadomości prosimy wpisać: Imię, adres zamieszkania, rodzaj problemu. Po analizie oddzwonimy do Państwa. - Formularz kontaktowy
Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.