—Proszę wybrać opcję— Brak dostępu do Internetu Zrywające połączenie Wolny Internet Inne
Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:
1. Sprawdź aktualne wyłączenia na www.korbank.pl/wylaczenia
2. Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
3. Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny.
4. Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone
5. Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder
Sprawdzone
Sprawdź czy żadne z urządzeń podłączonych do sieci nie pobiera/wysyła danych, które mogły obciążyć łącze internetowe. Jednocześnie upewnij się, że zbyt wielu użytkowników nie korzysta z Twojej sieci
jednocześnie – np. grając online, oglądając wideo, które mogą znacznie obciążyć połączenie.
1. W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie zalegasz z opłatami abonamentu za usługi
2. Wyłącz z prądu i po kilkunastu sekundach ponownie podłącz swój router
Najrzetelniejszy wynik pomiaru łącza otrzymasz poprzez spełnienie poniższych warunków:
1. Bezpośrednie podłączenie kabla internetowego do komputera (pamiętaj, że adres MAC musi być dodany w Panelu Klienta)
2. Na urządzeniu nie ma uruchomionych dodatkowych aplikacji, które mogą obciążać transmisję.
3. Test wykonywany jest w momencie, gdy z sieci korzysta tylko jedno urządzenie.
4. Pomiar prędkości łącza przez WiFi może być zakłócony różnymi czynnikami.
Zrobione
—Proszę wybrać opcję— Brak wszystkich kanałów Brak niektórych kanałów Dekoder nie działa Pilot nie działa / uległ zniszczeniu Problem z dźwiękiem Problem
z obrazem Problem z usługami dodatkowymi Inne
Formularz zgłoszeniowy
W pierwszej kolejności sprawdź baterię. W przypadku, jeżeli nie działają klawisze, zapraszamy z całym sprzętem (dekoder, zasilacz oraz pilot) na wymianę do naszego Biura Obsługi Klienta. W ramach
tymczasowego rozwiązania proponujemy korzystanie z aplikacji KORPILOT dostępnej na telefony Android. Aplikacja jest do pobrania w sklepie Google Play.
Administratorem danych osobowych jest spółka Korbank Media Cyfrowe Sp. z o.o., Fabryczna 16K, Wrocław, Polska Telewizja Szerokopasmowa Sp. z o.o., Fabryczna 16K, Wrocław oraz Korbank Data Center Sp. z o.o., Fabryczna 16K, Wrocław. Dane zbierane są w celu obsługi i realizacji usługi telekomunikacyjnej. Każdy ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu.