- 1. Ogólne
- 2. Internet
- 3. Telewizja
- 4. Abonament komórkowy
- 5. Telefon stacjonarny
- Ochrona danych osobowych
Termin instalacji
Po złożeniu zamówienia, zadzwonimy do Ciebie w celu umówienia instalacji. Każdy termin będzie z Tobą umawiany indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb. Zdecydowana większość klientów zostaje podłączonych już w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Obecność podczas instalacji
Najważniejszą sprawą jest to, żeby w czasie instalacji była osoba, która złożyła zamówienie. Dbając o wasze bezpieczeństwo, umowę podpisaną na przykładowo Jana Kowalskiego, będzie mógł podpisać tylko Jan Kowalski. Jeżeli Jan Kowalski nie będzie obecny w domu w trakcie instalacji, prosimy o wydrukowanie umowy w dwóch kopiach, podpisanie oraz pozostawienie osobie, która przyjmie technika (wraz z kserem dowodu osobistego).
Poza tym należy ułatwić dostęp do infrastruktury sieciowej np. gniazdka sieciowego poprzez odsunięcie przedmiotów utrudniających do niego dotarcie (np. kanapa, szafa) oraz zapewnienie łatwego dostępu do odbiorników (np. odsunięcie telewizora od ściany)
Ile czasu może potrwać instalacja
Czas instalacji zależy od rodzaju zamówionych usług, układu mieszkania, dostępności do infrastruktury urządzeń sieciowych oraz odbiorników (telewizor, komputer). Przeważnie instalacja trwa od 30 minut- 90 minut.
Czy w czasie instalacji pobierane są jakieś opłaty?
Nie, instalator Korbank nie będzie przyjmował od Ciebie żadnych pieniędzy. Opłata instalacyjna będzie doliczona do pierwszej faktury i jest określona w podpisanej umowie/regulaminie.
Kiedy będę mógł zacząć korzystać z podłączonych usług
Z podłączonych usług będziesz mógł korzystać od razu po zakończonej instalacji.
Jak będzie wyglądała moja instalacja?
Etap 1
Instalator w pierwszym etapie dokona rozpoznania obecnej instalacji w lokalu. W przypadku braku infrastruktury sieciowej firmy Korbank (gniazdka lub kabla ethernetowego), instalator będzie musiał dokonać wprowadzenia kabla ethernetowego do mieszkania.
Etap 2
Instalator podłączy infrastrukturę sieciową do odbiorników (telewizor, komputer).
Schemat może wyglądać następująco:
Z gniazda firmy Korbank przeprowadzony zostaje kabel ethernetowy do dekodera, który zostaje podłączony do telewizora za pomocą Kabla HDMI. Instalator będzie posiadał ze sobą odpowiednie okablowanie w czasie instalacji.
Etap 3
Instalator po podłączeniu urządzeń aktywuje usługi i dokona sprawdzenia czy wszystko działa poprawnie.
Etap 4
Podpisanie umowy/aneksu.
Jestem wynajmującym mieszkanie, czy potrzebna jest zgoda właściciela na instalacje?
Zgoda na instalację jest niezbędna w przypadku braku w lokalu gotowej infrastruktury sieciowej (gniazdka) i niezbędne będzie wprowadzanie okablowania do mieszkania (firma Korbank nie korzysta z okablowania innych operatorów telekomunikacyjnych). Zgoda na montaż jest do pobrania w zakładce dokumenty.
Usługi KORBANK możesz zamówić:
- na stronie korbank.pl
- poprzez formularz kontaktowy
- telefonicznie – 71 712 77 77
- u przedstawiciela KORBANK
- w Biurze Obsługi Klienta
- poprzez KORBOX
Możesz też sprawdzić dostępność usług w interesującym Cię miejscu.
Informujemy, iż pojawiające się poniższe komunikaty są próbą wyłudzenia od użytkowników pieniędzy (poprzez wysłanie SMS na wskazany numer). Jest to SMS typu Premium, po wysłaniu którego użytkownik zostanie obciążony kwotą kilkunastu lub kilkudziesięciu złotych.
Ważna rzecz, którą należy sprawdzić, to adres internetowy w pasku adresu przeglądarki.
Wszystkie komunikaty od firmy KORBANK zawierają na początku adres:
http:// korbank.pl lub http://k.pl lub zamieszczone są na naszym oficjalnym facebooku
Prosimy uważać podczas przeglądania internetu na klikanie w różnego rodzaju reklamy lub okienka wyglądające jak odtwarzacze filmów. Jeżeli są Państwo nakłaniani do rejestracji lub przesłania dodatkowych danych (numery telefonu, adresy email) – w większości przypadków są to próby wyłudzenia danych użytkowników. Posiadanie programu antywirusowego z aktualną bazą danych oraz dodatki blokujące reklamy/skrypty w przeglądarce internetowej pomagają w unikaniu przypadków jak ten opisany przez nas.
Przykłady fałszywych komunikatów:
- Operator – na każde żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, przekazuje abonentowi informacje o oferowanych przez tego dostawcę usług wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej na udostępniony w tym celu przez abonenta adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej takie informacje powinny być sporządzane na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania ich pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
- Jednostki Operatora obsługujące użytkowników końcowych spełniają wymogi dostępności dla osób z upośledzeniem narządu ruchu. Operator dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia zgodności z wymogami przepisów dotyczących dostosowania swoich punktów sprzedaży do obsługi osób niepełnosprawnych.
- Operator udostępnia osobom słabowidzącym udogodnienie polegające na możliwości pokazania na monitorze komputera informacji dotyczących świadczonych usług telekomunikacyjnych w formacie umożliwiającym zapoznanie się takiej osobie z tymi informacjami.
- Operator udostępnia sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych;
- Operator udostępnia sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych;
- Operator na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, udostępnia ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze w alfabecie Braille’a albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym, przy czym za teksty autentyczne uznaje się ogólne warunki, wzory umów oraz regulaminy i cenniki przygotowane przez dostawcę publicznie dostępnych usług telefonicznych w alfabecie łacińskim.
- Operator na każde żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w postaci pisemnej lub elektronicznej udostępnia:
- informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzone na papierze w alfabecie Braille’a lub przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym;
- szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
1. Dostawca Usług świadczy Usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne o jakości zgodnej z poniższymi zasadami i Regulaminem Świadczenia Usług.
3. Minimalny oferowany poziom jakości Usługi Internetowej wynosi 512 kb. Usługa internetowa prawidłowo działająca posiada do 5% strat ramek Ethernet do routera brzegowego mierzonego za pomocą usługi MTR bądź poprzez miernik prędkości dostępny na stronie www.korbank.pl
4. Minimalny oferowany poziom jakości Usługi Telefonicznej D2 (ocena MOS)
5. Minimalny oferowany poziom jakości Usługi Telewizyjnej określony jest w umowie i polega na ilości kanałów oferowanych w poszczególnych pakietach . W ramach oferty zawierane są informacje o kanałach podstawowych i dodatkowych i zasadach ich świadczenia.
6. Dostawca Usług stosuje następujące procedury dotyczące pomiaru i organizacji ruchu we własnej sieci:
1. pomiar przepływności oraz opóźnień od urządzenia na brzegu sieci Dostawcy usług a urządzeniem Abonenta, organizacja ruchu polega na kształtowaniu i ograniczeniu przepustowości, zapewnieniu prawidłowego dostępu do zasobów, nadawanie odpowiednich priorytetów poszczególnym pakietom wędrującym przez sieć, unikanie przeciążeń w sieci.
7. Powyższe procedury nie mają wpływu na jakość świadczonych Usług.Ograniczenia w dostępie lub korzystaniu z Usług i aplikacji mogą wynikać z:
1. rodzaju wykorzystywanego Urządzenia Końcowego i jego oprogramowania,
2. warunków transmisji w miejscu korzystania z usług lub aplikacji przez Abonenta,
3. warunków dostępu lub korzystania z usług i aplikacji określonych przez Dostawcę Usług,
4. decyzji dostawców usług i aplikacji w sieciach innych operatorów, z których Abonent korzysta, dotyczących warunków dostępu lub korzystania z usług i aplikacji,
5. środków technicznych podejmowanych przez Dostawcę Usług w celu zapewnienia bezpieczeństwa i integralności Sieci oraz usług,
6. skorzystania przez Dostawcę Usług z uprawnień do rozwiązania Umowy Abonenckiej ze skutkiem natychmiastowym, na zasadach określonych w Umowie Abonenckiej,
7. skorzystania przez Dostawcę Usług z uprawnienia do zawieszenia świadczenia Usług, na zasadach określonych w Umowie Abonenckiej.
8. Dostawca Usług jest uprawniony do podejmowania następujących działań w związku z przypadkami naruszenia bezpieczeństwa lub integralności Sieci i Usług:
1. usunięcia komunikatu, który zagraża bezpieczeństwu lub integralności Sieci i Usług,
2. przerwania lub ograniczenia świadczenia Usług na Zakończeniu Sieci, z którego następuje wysyłanie komunikatów zagrażających bezpieczeństwu Sieci lub Usług,
3. rozwiązania Umowy Abonenckiej ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia Usług na zasadach określonych w Umowie Abonenckiej,
4. zawiadomienia właściwych organów i służb
9. Informacje o zagrożeniach związanych z Usługami, w tym o sposobach ochrony bezpieczeństwa, prywatności i danych osobowych, są zamieszczone na Stronie WWW w zakładce bezpieczeństwo sieci.
10. Dostawca Usług świadczy usługi serwisowe polegające na:
1. monitoringu oraz dokonywaniu okresowych przeglądów Sieci,
2. podejmowaniu działań mających na celu zabezpieczenie Sieci przed dostępem osób nieupoważnionych,
3. telefonicznym wsparciu technicznym Abonenta w zakresie konfiguracji i instalacji Sprzętu, w tym Zakończenia Sieci,
4. reagowaniu na zgłoszenia usterek dokonywane przez Abonenta,
5. dokonywaniu odbioru Sprzętu z Lokalu w przypadkach określonych w Regulaminie.
Faktura elektroniczna a papierowa
Rodzaj faktury, jaki otrzymasz, zależy od decyzji podjętej w trakcie podpisywania umowy. Jeżeli wybierzesz fakturę elektroniczną, znajdziesz ją w Panelu Klienta, na który można zalogować się za pomocą loginu oraz hasła, zapisanych w umowie. Opcjonalnie, jeżeli wyrazisz taką potrzebę, otrzymasz fakturę na prywatny adres email. Natomiast faktura papierowa wysyłana jest na adres do korespondencji podany podczas podpisywania umowy. Jeżeli zdecydujesz się na fakturę papierową, do Twojej faktury zostanie doliczona opłata 9 zł/miesięcznie.
Co jeśli opłacę fakturę po terminie?
Od momentu wystawienia faktury, masz 19 dni, aby uregulować płatność. W sytuacji, gdy zalegasz z płatnościami, w Panelu Klienta pojawia się powiadomienie o zaległej fakturze. Świadczenie usługi zostaje wznowione automatycznie po zaksięgowaniu zaległych wpłat.
Znalazłem błąd na fakturze, co zrobić?
W przypadku wystąpienia błędu na fakturze, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (71 712 77 77) w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Dzierżawiony sprzęt należy zwrócić w terminie 7 dni od momentu zakończenia świadczenia usług do Biura Obsługi Klienta. Zwrotu można dokonać pocztowo na adres najbliższego Biura Obsługi Klienta lub osobiście dostarczyć do najbliższego Biura Obsługi Klienta.
W trakcie trwania umowy możesz ją przedterminowo rozwiązać za opłatą określoną w regulaminie. Jeżeli posiadasz umowę na czas nieokreślony, obowiązuje jeden pełny miesiąc kalendarzowy wypowiedzenia, a umowa zostanie rozwiązana bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jeżeli złożysz wypowiedzenie 15 czerwca, Twoje wypowiedzenie, okres wypowiedzenia zakończy się po pełnym miesiącu kalendarzowym, tj. 31 lipca.
Umowę możesz rozwiązać osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub listownie.
Przeprowadzasz się, a Twoja umowa jeszcze trwa? W pierwszym kroku sprawdź czy świadczymy usługi pod Twoim nowym adresem – w przypadku nowych inwestycji zalecamy telefon do Biura Obsługi Klienta, które odpowie na pytanie czy w najbliższym czasie będziemy dostępni na Twoim nowym adresie.
Najlepiej, abyś odwiedził nasze biuro wraz z osobą, na którą będzie przepisana umowa. W tym przypadku, konieczne będzie podanie danych osobowych nowego Abonenta oraz złożenie podpisów na umowie. Koszt przepisania umowy na nowego klienta wynosi 30 zł.