Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:
1. Sprawdź aktualne wyłączenia na www.korbank.pl/wylaczenia
2. Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
3. Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny.
4. Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone
5. Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder
Sprawdzone
Sprawdź czy żadne z urządzeń podłączonych do sieci nie pobiera/wysyła danych, które mogły obciążyć łącze internetowe. Jednocześnie upewnij się, że zbyt wielu użytkowników nie korzysta z Twojej sieci
jednocześnie – np. grając online, oglądając wideo, które mogą znacznie obciążyć połączenie.
1. W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie zalegasz z opłatami abonamentu za usługi
2. Wyłącz z prądu i po kilkunastu sekundach ponownie podłącz swój router
Najrzetelniejszy wynik pomiaru łącza otrzymasz poprzez spełnienie poniższych warunków:
1. Bezpośrednie podłączenie kabla internetowego do komputera (pamiętaj, że adres MAC musi być dodany w Panelu Klienta)
2. Na urządzeniu nie ma uruchomionych dodatkowych aplikacji, które mogą obciążać transmisję.
3. Test wykonywany jest w momencie, gdy z sieci korzysta tylko jedno urządzenie.
4. Pomiar prędkości łącza przez WiFi może być zakłócony różnymi czynnikami.
Zrobione
Formularz zgłoszeniowy
W pierwszej kolejności sprawdź baterię. W przypadku, jeżeli nie działają klawisze, zapraszamy z całym sprzętem (dekoder, zasilacz oraz pilot) na wymianę do naszego Biura Obsługi Klienta. W ramach
tymczasowego rozwiązania proponujemy korzystanie z aplikacji KORPILOT dostępnej na telefony Android. Aplikacja jest do pobrania w sklepie Google Play.
Administratorem danych osobowych jest spółka Korbank Media Cyfrowe Sp. z o.o., Fabryczna 16K, Wrocław, Polska Telewizja Szerokopasmowa Sp. z o.o., Fabryczna 16K, Wrocław oraz Korbank Data Center Sp. z o.o., Fabryczna 16K, Wrocław. Dane zbierane są w celu obsługi i realizacji usługi telekomunikacyjnej. Każdy ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu.
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w formularzu kontaktowym, a tym samym wysyłania mi informacji o którą wnoszę zapytanie. Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję jej warunki.
Polityka prywatności