Kariera
Firma KORBANK S.A. jest przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym, posiadającym ugruntowaną pozycję rynkową na Dolnym Śląsku. Jesteśmy największym, lokalnym, niezależnym operatorem telekomunikacyjnym we Wrocławiu, Radomiu, Szczecinie, Puławach i Brzegu Dolnym.
- W roku 2006 zbudowaliśmy pierwszą w Polsce sieć FTTH na wrocławskim osiedlu Malowniczym.
- Dostarczamy Internet do jednostek oświatowych Gminy Wrocław, tj. do szkół, przedszkoli, centrów kształcenia itp., a także do największych firm, instytucji samorządowych i innych podmiotów.
- Wyprodukowaliśmy KORBOX – pierwszy tak zaawansowany na świecie dekoder do IPTV (STB) oparty na systemie Android.
- Jesteśmy twórcą unikatowej platformy telewizyjnej AVIOS obejmującej zasięgiem całą Polskę.
- 15 lutego 2011 roku KORBANK S.A. zadebiutowaliśmy na rynku NewConnect GPW w Warszawie, na którym notowani jesteśmy do dziś.
W związku z dynamicznym rozwojem, poszukiwane są osoby na różne stanowiska.
Już dziś aplikuj i dołącz do naszego zespołu!


Aktualne oferty pracy
CV prosimy przesłać na adres: rekrutacja@korbank.pl lub kontakt pod numerem telefonu 71 735 15 32.
Opis stanowiska:
- zbieranie, procesowanie i kontrola poprawności spływającej dokumentacji księgowej i innej,
- analiza i księgowanie dokumentów kosztowych i sprzedażowych, wyciągów bankowych,
- odpowiedzialność za poprawną weryfikację danych,
- rozliczanie kosztów inwestycji, kalkulacja sprzedaży, wystawianie faktur dotyczących rozliczanych inwestycji
- doświadczenie w pracy na programach księgowych (najlepiej Symfonii ale nie jest to warunek bezwzględny)
- sporządzanie i sprawdzanie zestawień dokumentów sprzedażowych w arkuszu Excela,
- wykonywanie zadań ad hoc.
Wymagania:
- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości – warunek konieczny,
- doświadczenie minimum 1,5 roku pracy dziale w księgowym lub biurze rachunkowym, z danymi z pakietem Office, w szczególności programu Excel
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu,
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność analitycznego myślenia,
Oferujemy:
- pracę w młodym i rozwijającym się zespole w przyjaznej atmosferze,
- zatrudnienie w firmie z siedzibą w centrum Wrocławia,
- możliwość rozwoju zawodowego, nauki i zdobycia cennego doświadczenia,
- wsparcie merytoryczne,
- możliwość skorzystania z pakietu Multisport, Medicover
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
KORBANK S.A. – jeden z największych lokalnych, niezależnych operatorów telekomunikacyjnych we Wrocławiu, w związku z budową jednego z największych Data Center w regionie poszukuje osoby na stanowisko:
Opis stanowiska (zadania)
- Sprzedaż usług i prowadzenie projektów (nietechnicznie) z zakresu data center / cloud
- Współbudowanie i realizacja strategii oraz kreowanie produktów i usług
- Przygotowywanie wytycznych do ofert / folderów / innych materiałów
- Aktywny udział w konferencjach i targach branżowych
Wymagania (profil kandydata)
- Dobra znajomość rynku data center i cloud
- Min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży usług IT / telko i/lub prowadzeniu projektów z ww. obszarów
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami – współpraca długofalowa
- Zdolność doprowadzania spraw do końca
- Mile widziane poczucie humoru i ciekawe zainteresowania
Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w telekomunikacji lub bankowości
Oferta:
- praca w biurze w centrum Wrocławia
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- niekorporacyjna atmosfera
- praca z dobrym, pożądanym przez Klientów produktem
- realny wpływ na produkt – współuczestnictwo w jego kreacji
- szkolenia wewnętrzne
- pakiet socjalny (Multisport, prywatna opieka medyczna)
Grupa kapitałowa KORBANK S.A. – jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych na Dolnym Śląsku, twórca pierwszego w Polsce systemu IPTV opartego o protokół unicast AVIOS, poszukuje osoby: Koordynator ds. operacyjnych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów wdrażania i rozwoju parterów biznesowych AVIOS oraz tworzenie i realizację kampanii marketingowych dla poszczególnych produktów.
Oczekiwania:
– dobra organizacja pracy
– sumienność, skuteczność (doprowadzanie zadań do końca)
– umiejętność pracy w różnych systemach rozliczeniowych, CRM, panel Klienta…
– łatwość w utrzymywaniu kontaktu z partnerami biznesowymi B2B
– znajomość zasad funkcjonowania BOK
– kreatywność
– podstawowa znajomość rynku telekomunikacyjnego – będzie dodatkowym atutem
– wysoka kultura języka polskiego
Zakres obowiązków:
– wprowadzanie zasad promocji
– weryfikowanie jak i wykonywanie raportów do nadawców TV, OZZ…
– wdrażanie nowych podmiotów współpracujących
– prowadzenie dokumentacji
– kontakt z obecnymi partnerami – szkolenia, wyjaśnienia, instruktarz
– prowadzenie list dzierżawionego sprzętu;
– dbałość nad aktualnym stanem pakietyzacji w panelu AVIOS
– wprowadzanie faktur zakupowych i serwisowych do wewnętrznego systemu KERP
Oferta:
– stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w segmencie IPTV
– odpowiednie narzędzia pracy, niezbędne szkolenia
– świetna atmosfera w pracy
– duża swoboda działania (połączona z odpowiedzialnością)
– wynagrodzenie stałe + premie
– szkolenia
– benefity
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa klienta: telefoniczna, mailowa oraz w Biurze Obsługi Klienta
- wprowadzanie danych do systemu CRM oraz innych systemów używanych w firmie
- naliczanie należności
- profesjonalne doradztwo w zakresie usług i produktu
- podstawowa pomoc techniczna
- dbałość o utrzymanie pozytywnych i długofalowych relacji z Klientami
Wymagania
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność radzenia sobie z „trudnymi klientami”
- punktualność i komunikatywność
Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w telekomunikacji lub bankowości
Oferta:
- praca w biurze w centrum Wrocławia
- umowa o pracę (po 3 miesiącach)
- praca w systemie zmianowym: 8-16/10-18
- niekorporacyjna atmosfera
- praca z dobrym, pożądanym przez Klientów produktem
- szkolenia wewnętrzne
- pakiet socjalny (Multisport, prywatna opieka medyczna)
- owocowe poniedziałki
Codzienne obowiązki:
- projektowanie tras i rozwiązań technicznych w zakresie sieci telekomunikacyjnych ziemnych, napowietrznych i budynkowych
- nadzór nad prowadzonymi inwestycjami
- wykonywanie kosztorysów
- koordynowanie i rozliczanie prac
- analizowanie i przetwarzanie informacji wejściowej niezbędnej do stworzenia projektu: tj. wizje lokalne, uzgodnienia z zarządcami nieruchomości
- bieżące raportowanie zaawansowania prac
- współpraca z inwestorami, wykonawcami w zakresie doboru rozwiązań
Wymagania:
- znajomość autocad’a lub programów alternatywnych w zakresie sporządzania rysunków i druku
- znajomość zagadnień z zakresu sieci telekomunikacyjnych i technologii FTTB, FTTH
- wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki techniczne
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- znajomość polskich i europejskich standardów projektowania,
- znajomość norm i przepisów wynikających z Prawa Budowlanego i Prawa Telekomunikacyjnego,
- komunikatywność
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
Mile widziane:
- uprawnienia budowlane do projektowania
- doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
- doświadczenie w zarządzaniu projektem lub grupą pracowników
- doświadczenie w przebudowach kolizji sieci teletechnicznych z innymi rodzajami infrastruktury,
- doświadczenie w wykonywaniu projektów ROI (dzierżawy kanalizacji teletechnicznej),
Oferujemy:
- praca w dynamicznie rozwijającym się zespole, u jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych na Dolnym Śląsku
- niekorporacyjną atmosferę pracy
- szkolenia wewnętrzne
- stałe zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie
Najważniejsze zadania:
– przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń dotyczących infrastruktury sieciowej i serwerowej,
– utrzymywanie infrastruktury sieciowej i serwerowej (monitorowanie działania, uruchamianie nowych urządzeń),
– zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury sieciowej,
– zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu, oraz wysokiego poziomu obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
Wymagania:
– znajomość zagadnień sieciowych na poziomie certyfikatu Cisco CCNA,
– znajomość systemów Linux/BSD,
– zdolności komunikacyjne; umiejętność przekładania języka technicznego na powszechny,
– praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów ze sprzętem PC,
– wysoka kultura osobista i komunikatywność,
– prawo jazdy kategorii B
Zapewniamy:
– swobodę w doborze narzędzi pracy
– zespół administratorów, od których dużo można się nauczyć
– niekorporacyjną atmosferę pracy
– brak dress code’u
– pracę w centrum
Obowiązki:
- wykonywanie zleconych instalacji kablowych,
- budowa tras kablowych, rurociągów oraz kanalizacji teletechnicznej
- wykonywanie zleconych przeglądów kabli w kanalizacji teletechnicznej
Wymagania:
- doświadczenie z zakresu instalacji sieci światłowodowej lub kablowych
- prawo jazdy kat. B
- brak przeciwwskazań do pracy w terenie
- wykonywanie instalacji kabli światłowodowych
- znajomość technik światłowodowych z zakresu instalacji światłowodowych w budynkach i kanalizacji teletechnicznej oraz budowy rurociągów i kanalizacji kablowej będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowym atutem będzie:
- posiadanie uprawnień elektrycznych do eksploatacji SEP 1kV
- prawo jazdy kat. B+E
- umiejętność spawania światłowodów
- znajomość rysunków technicznych
Oferujemy:
- umowa o pracę
- wynagrodzenie z pakietem motywacyjnym
Instalator HVAC
Najważniejsze zadania:
– Wykonywanie instalacji
– Usuwanie awarii
Wymagania:
– Prawo jazdy kat. B
– Uprawnienia gazowe FGaz
– Język angielski – komunikatywny
– Umiejętność samodzielnej pracy
– Dyspozycyjność
Zapewniamy:
– Zdobycie doświadczenia
– Szkolenie wstępne
Do obowiązków doradcy będzie należało:
- Aktywne Poszukiwanie klientów chętnych na usługi m.in. Internetu, Telewizji na wyznaczonym terenie we Wrocławiu
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientem
- Współpraca z liderem
Zapewniamy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne + premie
- Narzędzia pracy – wszelkiego rodzaju materiały marketingowe niezbędne do pracy
- Elastyczny czas pracy
- Szkolenia doskonalące Twoje umiejętności sprzedaży oraz szkolenia wstępne – nie musisz się martwić, jeżeli dopiero zaczynasz w sprzedaży.
Wymagamy:
- Odpowiedzialności
- Sumienności
Pracownik terenowy
Opis stanowiska
– kolportaż materiałów reklamowych
– sprawdzanie prawidłowej prezentacji naszych materiałów reklamowych w terenie
– raportowanie działań (zdjęcia, opisy)
– praca w terenie
Wymagania
– sumienność w wykonywaniu obowiązków
Oferujemy
– Umowa zlecenie
– Elastyczne godziny pracy
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:
- projektowanie i programowanie systemów w tym aplikacji webowych w warstwie logiki biznesowej oraz na poziomie dostępu do baz danych
- integracja wykonywanych serwisów i aplikacji z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Od kandydatów oczekujemy:
- praktycznej znajomości języka Python
- umiejętności korzystania z systemu kontroli wersji git
- znajomości SQL oraz zagadnień projektowania baz danych
- znajomości języka JavaScript
- wiedzy w zakresie optymalizacji kodu od strony kodu i struktur danych w tym optymalizacji aplikacji webowych
- znajomości środowiska Linux
- znajomości HTML i CSS
- zdolności do samodzielnego rozwiązywania problemów
- umiejętności twórczego, nieszablonowego myślenia
- chęci nauki nowych technologii
- umiejętności pracy w zespole
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość pythonowych frameworków (Django, Flask)
- znajomość PostgreSQL
- znajomość javascriptowych frameworków (jQuery, AngularJS)
Oferujemy:
- swobodę w doborze narzędzi pracy
- samodzielność w decyzjach architektonicznych w realizowanym projekcie
- środowisko pracy skoncentrowane wokół Linuksa i open source
- urozmaicony zakres prowadzonych projektów
- zespół programistów, od których dużo można się nauczyć
- niekorporacyjną atmosferę pracy
- brak dress code’u
- pracę w centrum
- elastyczne godziny pracy
CV prześlij na adres: rekrutacja@korbank.pl
Pamiętaj o zamieszczeniu klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie przez firmę Korbank S.A. ul. Fabryczna 16K. Wrocław zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000). Zgoda obowiązuje do czasu zakończenia rekrutacji . Oświadczam, że jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania”
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości przez firmę Korbank S.A. ul. Fabryczna 16K. Wrocław zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000). Zgoda obowiązuje do czasu jej odwołania. Oświadczam, że jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania”
NAGRODY