Przejdź do treści
Przejdź do zawartości
FacebookInstagramLinkedIn
  • Zasięg
  • Dla Biznesu
  • Dla inwestorów
  • Moje konto
    • Panel Klienta
    • Poczta
  • Blog
  • KPO4
  • Dotacje UE
KORBANK Logo KORBANK Logo
  • Internet
    • Internet światłowodowy
    • Internet dla Studentów
    • Internet dla Graczy
  • Internet + telewizja
  • Abonament komórkowy
  • Telewizja
    • Oferta
    • Lista kanałów
    • Pakiety dodatkowe
  • Strefa Klienta
    • Wyłączenia
    • Pomoc
    • Oferta dla stałych Klientów
    • Kariera
    • Jakość usług
    • Dokumenty
    • Pomiar prędkości
    • Ochrona danych osobowych
    • Polityka prywatności
    • Niepełnosprawni
  • Kontakt
    • Wrocław
    • Radom
    • Szczecin
    • Puławy
    • Brzeg Dolny
    • Gryfino

Nagrywanie i odtwarzanie

Magda2017-01-11T10:19:37+00:0011 stycznia, 2017|

PVR (eng. Personal Video Recorder) to oprogramowanie umożliwiające nagrywanie programów [...]

Czytaj dalej

Wymagania sprzętowe dla usługi internetowej o prędkości powyżej 100 Mb/s

Magda2017-01-11T10:00:15+00:0011 stycznia, 2017|

    Wymagania minimalne Wymagania zalecane Procesor Klasy Core 2 [...]

Czytaj dalej

Jak prawidłowo mierzyć prędkość Internetu?

Magda2017-01-11T09:46:51+00:0011 stycznia, 2017|

Sprawdź czy żadne z urządzeń podłączonych do sieci nie pobiera/wysyła [...]

Czytaj dalej

Adres IP – dynamiczny czy stały

Magda2017-01-11T09:39:57+00:0011 stycznia, 2017|

Dynamiczny czy stały adres IP Adres IP w podstawowej ofercie [...]

Czytaj dalej

Faktury i płatności

Magda2017-01-11T09:13:19+00:0011 stycznia, 2017|

Faktura elektroniczna a papierowa  Rodzaj faktury, jaki otrzymasz, zależy od [...]

Czytaj dalej

Adres MAC – jak sprawdzić oraz zmienić adres MAC?

Magda2025-02-13T12:23:24+00:0010 stycznia, 2017|

Co to jest adres MAC? Adres MAC to inaczej adres [...]

Czytaj dalej

Co zrobić w przypadku awarii

Magda2017-01-10T11:21:39+00:0010 stycznia, 2017|

Brak dostępu do Internetu Większość przypadków niedogodności w dostępie do [...]

Czytaj dalej

Moje połączenie działa zbyt wolno

Magda2017-01-10T10:18:06+00:0010 stycznia, 2017|

Sprawdź czy żadne z urządzeń podłączonych do sieci nie pobiera/wysyła [...]

Czytaj dalej

Jak przygotować się do zgłoszenia problemu

Magda2017-01-10T09:39:00+00:0010 stycznia, 2017|

Przed wykonaniem telefonu do Biura Obsługi Klienta prosimy o obecność [...]

Czytaj dalej

Zwrot sprzętu

Magda2017-01-10T09:28:03+00:0010 stycznia, 2017|

Dzierżawiony sprzęt należy zwrócić w terminie 7 dni od momentu [...]

Czytaj dalej
Poprzedni456Kolejny

Oferta

  • Internet
  • Internet + TV
  • Telefon mobilny
  • Domeny | Hosting | VPS – k.pl

Obsługa Klienta

  • Zasięg
  • Wyłączenia
  • Przedłużenie umowy
  • Panel Klienta

O Korbank

  • Aktualności
  • Firma
  • Kariera
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Logotyp

KORBANK – Media Cyfrowe Sp. z o.o.

ul. Fabryczna 16K
53-609 Wrocław

NIP: 8971721120
REGON: 020373926
Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej
VI Wydz. Gosp. KRS 0000263862
Kapitał zakładowy 50 000,00 zł

© 2024 KORBANK. ALL RIGHTS RESERVED | ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH - KORBANK
FacebookInstagramLinkedIn
Page load link
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
  • Zarządzaj opcjami
  • Zarządzaj serwisami
  • Zarządzaj {vendor_count} dostawcami
  • Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
  • {title}
  • {title}
  • {title}