Faktura elektroniczna a papierowa
Rodzaj faktury, jaki otrzymasz, zależy od decyzji podjętej w trakcie podpisywania umowy. Jeżeli wybierzesz fakturę elektroniczną, znajdziesz ją w Panelu Klienta, na który można zalogować się za pomocą loginu oraz hasła, zapisanych w umowie. Opcjonalnie, jeżeli wyrazisz taką potrzebę, otrzymasz fakturę na prywatny adres email. Natomiast faktura papierowa wysyłana jest na adres do korespondencji podany podczas podpisywania umowy. Jeżeli zdecydujesz się na fakturę papierową, do Twojej faktury zostanie doliczona opłata 9 zł/miesięcznie.
Co jeśli opłacę fakturę po terminie?
Od momentu wystawienia faktury, masz 19 dni, aby uregulować płatność. W sytuacji, gdy zalegasz z płatnościami, w Panelu Klienta pojawia się powiadomienie o zaległej fakturze. Świadczenie usługi zostaje wznowione automatycznie po zaksięgowaniu zaległych wpłat.
Znalazłem błąd na fakturze, co zrobić?
W przypadku wystąpienia błędu na fakturze, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (71 712 77 77) w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.