W ostatnim czasie otrzymujemy zgłoszenia od użytkowników o pojawiających się komunikatach na telefonach mobilnych odnośnie rzekomych zaległości w opłatach w naszej firmie.
Jako firma KORBANK informujemy, iż pojawiające się komunikaty są próbą wyłudzenia od użytkowników pieniędzy. Numer rachunku podany w komunikacie, nie jest nr indywidualnym klienta w naszej firmie.
Jednocześnie informujemy, że wszelkie zaległości w opłatach można sprawdzić w Panelu Klienta oraz w Biurze Obsługi Klienta. Wszelkie opłaty również prosimy dokonywać w na indywidualne nr rachunku w Korbank.
Ważna rzecz, którą należy sprawdzić, to adres internetowy w pasku adresu przeglądarki.
Wszystkie komunikaty od firmy KORBANK powinny zawierać na początku adres: http:// korbank.pl lub http://k.pl
Jednocześnie prosimy, aby zwracać uwagę na otwierane maile oraz uważne pobieranie załączników.
Prosimy uważać podczas przeglądania Internetu na klikanie w różnego rodzaju reklamy lub okienka wyglądające jak odtwarzacze filmów. Jeżeli są Państwo nakłaniani do rejestracji, przesłania dodatkowych danych (numery telefonu, adresy email) czy kwot na – w większości przypadków są to próby wyłudzenia danych użytkowników. Posiadanie programu antywirusowego z aktualną bazą danych oraz dodatki blokujące reklamy/skrypty pomagają w unikaniu przypadków jak ten opisany przez nas.