how do you get a promethazine codeine prescription drug interactions for lamisil can i take dulcolax with lactulose what is the purpose of cipro can you drink alcohol on fluoxetine taking pristiq and klonopin
Strona główna>1. Ogólne

Instalacja usług

Termin instalacji Po złożeniu zamówienia, zadzwonimy do Ciebie w celu umówienia instalacji. Każdy termin będzie z Tobą umawiany indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb. Zdecydowana większość klientów zostaje podłączonych [...]

2017-03-10T07:48:47+01:0019 lutego 2017|

Zamówienie usług

Usługi KORBANK  możesz zamówić: na stronie korbank.pl poprzez formularz kontaktowy telefonicznie - 71 712 77 77 u przedstawiciela KORBANK w Biurze Obsługi Klienta poprzez KORBOX Możesz też sprawdzić dostępność usług w interesującym Cię [...]

2017-03-02T08:15:06+01:0016 lutego 2017|

Fałszywe komunikaty

Informujemy, iż pojawiające się poniższe komunikaty są próbą wyłudzenia od użytkowników pieniędzy (poprzez wysłanie SMS na wskazany numer). Jest to SMS typu Premium, po wysłaniu którego użytkownik zostanie obciążony kwotą [...]

2017-03-01T09:51:55+01:0031 stycznia 2017|

Niepełnosprawni

Operator - na każde żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, przekazuje abonentowi informacje o oferowanych przez tego dostawcę usług wszystkich udogodnieniach dla [...]

2017-03-08T09:19:03+01:0025 stycznia 2017|

Jakość usług

1. Dostawca Usług świadczy Usługi 24 go­dziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 2. Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne o jakości zgodnej z poniższymi zasadami i Regulaminem Świadczenia Usług. 3. Minimalny [...]

2017-03-10T07:49:51+01:0025 stycznia 2017|

Faktury i płatności

Faktura elektroniczna a papierowa  Rodzaj faktury, jaki otrzymasz, zależy od decyzji podjętej w trakcie podpisywania umowy. Jeżeli wybierzesz fakturę elektroniczną, znajdziesz ją w Panelu Klienta, na który można zalogować się [...]

2017-01-26T13:36:32+01:0011 stycznia 2017|

Zwrot sprzętu

Dzierżawiony sprzęt należy zwrócić w terminie 7 dni od momentu zakończenia świadczenia usług do Biura Obsługi Klienta. Zwrotu można dokonać pocztowo na adres najbliższego Biura Obsługi Klienta lub osobiście dostarczyć [...]

2017-01-10T09:33:43+01:0010 stycznia 2017|

Rozwiązanie umowy

W trakcie trwania umowy możesz ją przedterminowo rozwiązać za opłatą określoną w regulaminie. Jeżeli posiadasz umowę na czas nieokreślony, obowiązuje jeden pełny miesiąc kalendarzowy wypowiedzenia, a umowa zostanie rozwiązana bez [...]

2017-03-10T07:53:08+01:0010 stycznia 2017|

Zmiana miejsca zamieszkania

Przeprowadzasz się, a Twoja umowa jeszcze trwa?  W pierwszym kroku sprawdź czy świadczymy usługi pod Twoim nowym adresem – w przypadku nowych inwestycji zalecamy telefon do Biura Obsługi Klienta, które [...]

2017-07-18T14:45:50+02:0010 stycznia 2017|

Cesja umowy / Przepisanie umowy na inną osobę

Najlepiej, abyś odwiedził nasze biuro wraz z osobą, na którą będzie przepisana umowa. W tym przypadku, konieczne będzie podanie danych osobowych nowego Abonenta oraz złożenie podpisów na umowie. Koszt przepisania [...]

2017-03-10T07:54:16+01:0010 stycznia 2017|
Go to Top