Brak dostępu do Internetu

Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:

  1. Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
    Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny.
  2. Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone – zobacz 
  3. Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder

Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:

  • Zadzwoń – 71 712 77  77 – pon – pt: 08:00 – 18:00
  • Napisz sms – nr tel +48 605 997 277 -Pn. – Pt.: 18:00 – 20:00
    So. – Niedz.: 10:00 – 20:00W treści wiadomości prosimy wpisać: Imię, adres zamieszkania, rodzaj problemu. Po analizie oddzwonimy do Państwa.
  • Formularz kontaktowy

Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.

Moje połączenie działa zbyt wolno 

Sprawdź czy żadne z urządzeń podłączonych do sieci nie pobiera/wysyła danych, które mogły obciążyć łącze internetowe. Jednocześnie upewnij się, że zbyt wielu użytkowników nie korzysta z Twojej sieci jednocześnie – np. grając online, oglądając wideo, które mogą znacznie obciążyć połączenie.

Najrzetelniejszy wynik pomiaru łącza otrzymasz poprzez spełnienie poniższych warunków:

  1. Bezpośrednie podłączenie kabla internetowego do komputera (pamiętaj, że adres MAC musi być dodany w Panelu Klienta)
  2. Na urządzeniu nie ma uruchomionych dodatkowych aplikacji, które mogą obciążać transmisję.
  3. Test wykonywany jest w momencie, gdy z sieci korzysta tylko jedno urządzenie.

Pomiar prędkości łącza przez WiFi może być zakłócony różnymi czynnikami.

Test prędkości wykonasz na stronie www.speedtest.net

Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:

  • Zadzwoń – 71 712 77  77 – pon – pt: 08:00 – 18:00
  • Napisz sms – nr tel +48 605 997 277 -Pon – Pt.: 18:00 – 20:00
    Sb. – Niedz.: 10:00 – 20:00W treści wiadomości prosimy wpisać: Imię, adres zamieszkania, rodzaj problemu. Po analizie oddzwonimy do Państwa.
  • Formularz kontaktowy

Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.