Planowane / awaryjne wyłączenia



Dzień Godziny Przyczyna Lokalizacja / Uwagi

Twojego adresu nie ma na liście?

Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:

  1. Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
    Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny.
  2. Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone – zobacz 
  3. Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder

Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:

  • Zadzwoń – 71 712 77  77 – pon – pt: 08:00 – 18:00
  • Napisz sms – nr tel +48 605 997 277 -Pn. – Pt.: 18:00 – 20:00
    So. – Niedz.: 10:00 – 20:00W treści wiadomości prosimy wpisać: Imię, adres zamieszkania, rodzaj problemu. Po analizie oddzwonimy do Państwa.
  • Formularz kontaktowy

Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.

Zgłoś awarię

    Imię i nazwisko

    Ulica, nr budynku, nr mieszkania

    Adres email

    Telefon

    Twój załącznik 1

    Twój załącznik 2

    Treść wiadomości