Planowane / awaryjne wyłączenia
Dzień | Godziny | Przyczyna | Lokalizacja / Uwagi |
---|
Twojego adresu nie ma na liście?
Większość przypadków niedogodności w dostępie do Internetu można rozwiązać samodzielnie. Zanim zwrócisz się o pomoc do działu technicznego, wykonaj poniższe kroki:
- Sprawdź czy Internet działa na innych urządzeniach
Jeżeli Internet jest dostępny na innym urządzeniu, wyłącz i ponownie włącz sprzęt na którym Internet nie był dostępny. - Sprawdź czy wszystkie kable są prawidłowo podłączone – zobacz
- Wyłącz z prądu i ponownie włącz swój router/dekoder
Jeżeli powyższe kroki nie rozwiązały utrudnienia w dostępie – skontaktuj się z nami:
- Zadzwoń – 71 712 77 77 – pon – pt: 08:00 – 18:00
- Napisz sms – nr tel +48 605 997 277 -Pn. – Pt.: 18:00 – 20:00
So. – Niedz.: 10:00 – 20:00W treści wiadomości prosimy wpisać: Imię, adres zamieszkania, rodzaj problemu. Po analizie oddzwonimy do Państwa. - Formularz kontaktowy
Dzwoniąc do nas należy być w domu przy włączonym urządzeniu sieciowym, ponieważ niezbędne będzie wykonywanie wskazówek działu technicznego.