Zamów pakiet 555Mb nieok Max HD2024-11-15T10:44:09+00:00

Wypełniając poniższy formularz, szybko, łatwo i bezpiecznie zamówisz usługi Korbank w elektronicznej formie. Prosimy o uzupełnienie wszystkich pól, które są wymagane do stworzenia zamówienia. Dbając o bezpieczeństwo Twoich danych połączenie jest szyfrowane.

    Adres instalacji Uwaga! prosimy o dokładne sprawdzanie dostępności usług: TUTAJ

    Dane do umowy


    Miasto, Kod pocztowy, Ulica nr domu, nr mieszkania

    Na powyższy adres e-mail wyślemy potwierdzenie zamówionych usług

    Dokument tożsamości W celu weryfikacji w Rejestrach Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. Taka weryfikacja ma na celu sprawdzenie Twojej wiarygodności płatniczej.

    Upoważniam Korbank - Media Cyfrowe Sp. z o.o., ul. Fabryczna 16K, 53-609 Wrocław do pozyskania z Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zygmunta Modzelewskiego 77a (BIG InfoMonitor) informacji gospodarczych, które mnie dotyczą.

    Dekoder

    Opcjonalnie

    Pakiety dodatkowe

    Router WiFi

    Usługi dodatkowe

    Publiczny adres IP - 20 zł/mies.

    Multiroom

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez KORBANK Media Cyfrowe, Polska Telewizja Szerokopasmowa oraz Avios Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 16K, zawartych w przesłanym przeze mnie formularzu, które są niezbędne do realizacji usługi telekomunikacyjnej. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy o świadczenie usług.

    Podane ceny uwzględniają zgody marketingowe (5zł). Zgoda udzielana jest przez Państwa podczas podpisania umowy. Zgoda może być w każdym czasie wycofana przez Abonenta. (szczegóły promocji dostępne w regulaminie).

    Twoje zamówienie

    – Internet pobieranie: 555 Mb/s
    – Internet wysyłanie: 555 Mb/s
    – Telewizja: Max HD

    – Okres zobowiązania: nieokreślony

    – Abonament miesięczny: 159,90 zł
    – Router WiFi – Opcjonalnie
    – Aktywacja: 99 zł  (jednorazowo) 

     Regulamin promocji

    Lista osiedli o podwyższonych kosztach instalacji

    POTRZEBUJESZ POMOCY?

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji
    pon. – pt.: 8.00-18.00

    71 712 77 77

    CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

    Jak sprawdzić dostępność usług pod moim adresem?2017-03-06T12:27:36+00:00

    Dostępność usług KORBANK sprawdzisz na stronie głównej www.korbank.pl oraz w zakładce Zasięg

    Termin Instalacji2017-03-06T11:41:04+00:00

    Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia zadzwonimy do Ciebie w celu umówienia dogodnego terminu. Zazwyczaj instalacja odbywa się w ciągu 3-4 dni od momentu złożenia zamówienia.

    Obecność podczas instalacji2017-03-06T10:43:07+00:00

    Dbając o Wasze bezpieczeństwo, umowę podpisaną na Jana Kowalskiego, będzie mógł podpisać tylko Jan Kowalski. Jeżeli Jan Kowalski nie będzie mógł być obecny w domu w trakcie instalacji, prosimy o wydrukowanie umowy w dwóch kopiach, podpisanie oraz pozostawienie osobie, która przyjmie technika (wraz z kserem dowodu osobistego)

    Poza tym należy ułatwić dostęp do infrastruktury sieciowej np. gniazdka sieciowego poprzez odsunięcie przedmiotów utrudniających do niego dotarcie (np. kanapa, szafa) oraz zapewnienie łatwego dostępu do odbiorników (np. odsunięcie telewizora od ściany)

    Czy w czasie instalacji pobierane są jakieś opłaty?2017-03-06T09:46:18+00:00

    Nie, instalator Korbank nie będzie przyjmował od Ciebie żadnych pieniędzy. Opłata instalacyjna będzie doliczona do pierwszej faktury i jest określona w podpisanej umowie/regulaminie.

    Bezpieczne zamawianie
    dzięki szyfrowaniu SSL

    Gwarancja udanego zakupu
    14 dni testowych

    Szybko i wygodnie
    bez wychodzenia z domu