Szanowni Klienci, 

W trosce o Państwa i naszych pracowników dostosowaliśmy działania naszej firmy do zaistniałej sytuacji.

Najważniejsze zmiany:

Centrum Obsługi Klienta

Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia konieczności wizyty w naszym COK. Wszelkie sprawy formalne, umożliwiamy załatwienie drogą elektroniczna.

Infolinia

Jesteśmy dla Was wszystkich niezmiennie dostępni w godzinach naszej pracy (pn. – pt.: 08:00 – 18:00) i staramy się pomóc w każdej sytuacji, jednak pracujemy zdalnie, dlatego prosimy o wyrozumiałość w przypadku, jeżeli czas oczekiwania na kontakt się wydłuży.

Zdalna umowa

Dbając o bezpieczeństwo podczas instalacji, wprowadziliśmy możliwość zawarcia umowy oraz aneksu w formie elektronicznej. Szczegóły prześlemy mailowo po złożeniu zamówienia.

Samodzielna instalacja

W niektórych lokalizacjach jest możliwość przeprowadzenia instalacji bez konieczności wizyty technika w mieszkaniu. Przy składaniu zamówienia, zapytaj o możliwość samodzielnej instalacji pod Twoim adresem.

Wizyta techniczna

Nasi technicy realizują wizyty instalacyjne oraz w razie konieczności techniczne. Odbywają się one w pełni zachowując bezpieczeństwo zarówno Państwa jak i naszego pracownika. Przed wizytą instalacyjną otrzymasz wytyczne do zaakceptowania. Obsługa przez technika jest niemożliwa w przypadku lokalu objętego kwarantanną.

Przypominamy, że na naszej stronie znajduje się także zakładka pomocy, gdzie znajdziecie Państwo najczęściej zadawane pytania: https://korbank.pl/pomoc/  W przypadku braku odpowiedzi na Państwa pytania, zachęcamy do zgłoszeń w formularzu pod FAQu, abyśmy wspólnie mogli rozwijać ten dział!