Badanie satysfakcji Klienta

Szanowni Państwo, 

Zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety, której wyniki pozwolą ocenić poziom zadowolenia ze współpracy z naszą firmą. Wszystkie spostrzeżenia weźmiemy pod uwagę. Pozostawione przez Państwa informacje pomogą nam doskonalić ofertę, usługi oraz jakość obsługi klienta.

Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 5 minut. Wyniki badania będą prezentowane anonimowo w formie zbiorowej.

Za udzielenie rzetelnych odpowiedzi z góry dziękujemy!

    1. Jak Państwo oceniają ogólnie współpracę z naszą firmą?

    2. Jak oceniacie Państwo ofertę (ceny, zakres produktów, itp.)?

    3. Jak oceniacie Państwo wsparcie naszego biura obsługi klienta oraz infolinii i czatu?

    4. Jak oceniacie Państwo jakość naszych usług (dostępność usług, brak problemów technicznych)?

    5. Jak oceniacie Państwo wsparcie techniczne (helpdesk, rozwiązywanie problemów technicznych)?

    6. Czy poleciliby Państwo nasze usługi znajomym?

    Uwagi i sugestie

    Jak długo są Państwo naszymi Klientami?
    Na którym osiedlu/ w jakiej dzielnicy Państwo mieszkają?
    Ile osób liczy Państwa gospodarstwo domowe?
    Wiek:
    Adres email (opcjonalnie)