Ważny KOMUNIKAT

Mając na uwadze bezpieczeństwo informujemy, że od dnia 17.03.2020 do odwołania nasze Biura Obsługi Klienta będą nieczynne.

Prosimy, aby wszelkie sprawy załatwiać drogą telefoniczną, mailową, pocztową lub poprzez stronę www:

  • Podpisane aneksy – mailowo
  • Wypowiedzenia – mailowo
  • Zwrot sprzętu – termin wydłużony zostanie do 30.04.2020. /prosimy o ewentualny zwrot drogą pocztową
  • Zakup pilota – poprzez Allegro: link, w razie konieczności prosimy o korzystanie z aplikacji korpilot

Jeżeli Państwa sprawa nie jest wymieniona, prosimy o kontakt elektroniczny. Biura prowadzą telefoniczną oraz mailową obsługę klienta od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00.

Zachęcamy Was do kontaktu drogą elektroniczną poprzez:
✉️mail: info@korbank.pl
💻 formularz kontaktowy na www
ℹ️ Messanger -> połączony z botem, który odpowiada na większość pytań, pomaga przy zamówieniu usług i przeprowadza wstępną diagnozę techniczną z przyjęciem zgłoszenia,

W ostatnim czasie przyjęliśmy zgłoszenia, że są utrudnienia z połączeniem się z naszą infolinią. Operator Centrali Telefonicznej pracuje już nad rozwiązaniem problemu. Jednak aktualnie niektóre połączenia mogą nie dojść do skutku. Bardzo prosimy o wyrozumiałość.

Przypominamy, że na naszej stronie znajduje się także zakładka pomocy, gdzie znajdziecie Państwo najczęściej zadawane pytania: http://korbank.pl/pomoc/ . W przypadku braku odpowiedzi na Państwa pytania, zachęcamy do zgłoszeń w formularzu pod FAQu, abyśmy wspólnie mogli rozwijać ten dział!

Jednocześnie zapewniamy, że wszelkie sprawy kierowane drogą elektroniczną są na bieżąco obsługiwane przez Obsługę Klienta.

Pozdrawiamy